Klachtenregeling
Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling
Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.
Ieder lid van de coöperatie is aangesloten van een onafhankelijk kantoor voor klachtenbehandelingen. Onderstaand vind u de gegevens.
klachtenregeling De geschillencommissie Zorg
Praktijk ter Horst B.V.
Bezoek de website van Praktijk ter Horst B.V.
Klachtenregeling Klachtenportaal Zorg
Klachtenregeling Klachtenportaal Zorg
drs. L.C.M. Maas, specialist ouderengeneeskunde
Lidwien Maas 06 33588017 lidwienmaas.so@gmail.com
Klachtenregeling Klachtenportaal Zorg
M.J. Buiskool Ouderengeneeskunde
Bezoek de website van Multimaat
Menno Buiskool 06 13750742 m.j.buiskool@multimaat.nl
Klachtenregeling Klachtenportaal Zorg
M. Fodor, specialist ouderengeneeskunde
Mariana Fodor 06 25138412 verpleeghuisarts@gmail.com
Klachtenregeling Klachtenportaal Zorg
W.M.H.J. Beks, specialist ouderengeneeskunde
Wendy Beks 06 16624564 wendybeksouderengeneeskunde@zorgmail.nl
Klachtenregeling Klachtenportaal Zorg
Praktijk Valdink